Transzferár Konzultáció

Transzferár Konzultáció

Induló transzferár konzultáció

Szeretné tudni, milyen kockázatokat rejt a cégében a transzferárazás témaköre? Segítségre van szüksége, hogyan induljon el, és mit kellene tennie? Örülne, ha a rendelkezésére állnának a válaszok?

Tematika

Az induló konzultáción az alábbi területeket bemutatjuk először általánosságban, majd a Megrendelő által átadott információk alapján levetítjük a lehetséges kötelezettségeket a Megrendelő vállalkozására vonatkozóan.

    1. Kapcsolt viszony azonosításának főbb elvei Tao. tv. szerint és Számviteli tv. szerint, kapcsolt vállalkozásokat érintő főbb kötelezettségek egyeztetése (bejelentések, szokásos piaci ár elve, nyilvántartási kötelezettség, CBCR kötelezettség, beszámoló, kiegészítő melléklet), mulasztási bírság kalkuláció
    2. Vállalati méret meghatározásának legfontosabb szempontjai a KKV. törvény szerint a Transzferár nyilvántartás készítési kötelezettség azonosításához, azonos vagy szomszédos piac jelentése
    3. Szokásos piaci ár elv lényege, adóalap-módosítási kötelezettség, érintett adónemek, transzferár korrekciós bizonylatok készítésének lehetősége, gazdasági racionalitás elve, különálló entitás elve, bizonyítási teher, transzferár nyilvántartás készítési kötelezettség, transzferár nyilvántartás felépítése és főbb tartalmi kellékei, Tao. 18. §. (1) bek-ben foglalt 5 transzferárképzési módszer bemutatása általánosságban
    4. Ügyletek azonosítása, tranzakció fogalma, szerződés tartalma, szoros összefüggés azonosítása, önálló és összevont tranzakciókra példák bemutatása
    5. Transzferár dokumentáció készítési kötelezettséggel érintett ügyletek meghatározásának szempontjai, 32/2017. NGM rendelet szerinti mentességek, mulasztási bírság kalkuláció (helyi és fődokumentum szükségessége)

Kiegészítés: az induló konzultációnak nem témája Megrendelő kapcsolt vállalati ügyletei árképzésének vizsgálata, egyéb árképzési és bizonyítási tanácsadás.

Az induló konzultáció fő célja, hogy segítsünk eligazodni a jogszabályi környezetben, és meg tudjuk határozni, hogy milyen tartalmú árajánlatot állítsunk össze a Megrendelő számára a kötelezettségek teljesítése érdekében.

Fontos információk

A konzultáció online formában zajlik (Microsoft Teams rendszeren keresztül, magyar nyelven).

A konzultáció időtartama: 3 óra

A konzultáció díja: 1.000 EUR + áfa

Írásos jegyzet, iránymutatás, szakvélemény készítése (a konzultáció díja nem tartalmazza): 150 EUR + áfa / óra

Amennyiben szeretné igényelni az induló konzultációt, kérem, jelezze az alábbi e-mail címen!

zsuzsa.lakatos@taxrevolutions.hu